30 DŮVODŮ PROČ RÁDIO?
Protože….
- Je slyšet všude tam, kde se vyplatí, aby bylo slyšet
- Je médium komunikující 1:1 – individuálně
- Je osobní až intimní
- Je divadlem v hlavě, vytváří individuální obrazové představy
- Vytváří dojem naléhavosti u propagačních a prodejních akcí
- Může prodávat cokoli
- Prodává výrobky jakékoli cenové úrovně a kategorie
- Prodává 24 hod. denně
- Je č. 1 vzhledem k ceně a účinnosti
- Je č. 1 v zásahu během prodejní doby (6 – 18,00 hod.)
- Je č. 1 pro čtyři z pěti stálých televizních diváků
- Je č. 1 pro tři z pěti čtenářů novin
- Je č. 1 pro podporu prodeje
- Zasahuje Vaše primární i sekundární zákazníky
- Buduje povědomí, zobrazení, zájem, pochopení, přesvědčení, touhu (potřebu)
- Bývá „pověstnou poslední kapkou“ před nákupem
- Je jediným médiem, které zasahuje spotřebitele ať je kdekoli
- Je dotěrné, na rozdíl od TV nikdo kvůli reklamě nepřelaďuje a neodchází od přijímače
- Na rozdíl od TV není sezónní, prodává po celý rok
- Umožňuje, aby Vaše reklamní sdělení bylo umístěno samostatně
- Umožňuje, aby Vaše reklamní sdělení nebylo v blízkosti reklamy na konkurenční výrobek
- Opakováním vytváří dojem převahy
- Je č. 1 v rychlosti nasazení reklamního sdělení
- Výroba spotů je levná, avšak nízká cena „není slyšet“
- Pomáhá při umístění (positioning) výrobků a vytváří image
- Podporuje ostatní reklamní aktivity
- Poskytuje jedinečné příležitosti pro sponzorství (upoutávky, veřejná sdělení, pořady)
- Prodává skoro každému! Protože skoro každý poslouchá!
- Je jediné médium, které kombinací zásahu a opakování násobí účinek sdělení po celý den
- Je moderním reklamním nosičem se stoupajícím počtem prestižních zákazníků
… a nekupte to!