30 DŮVODŮ PROČ RÁDIO?

Protože….

  • Je slyšet všude tam, kde se vyplatí, aby bylo slyšet
  • Je médium komunikující 1:1 – individuálně
  • Je osobní až intimní
  • Je divadlem v hlavě, vytváří individuální obrazové představy
  • Vytváří dojem naléhavosti u propagačních a prodejních akcí
  • Může prodávat cokoli
  • Prodává výrobky jakékoli cenové úrovně a kategorie
  • Prodává 24 hod. denně
  • Je č. 1 vzhledem k ceně a účinnosti
  • Je č. 1 v zásahu během prodejní doby (6 – 18,00 hod.)
  • Je č. 1 pro čtyři z pěti stálých televizních diváků
  • Je č. 1 pro tři z pěti čtenářů novin
  • Je č. 1 pro podporu prodeje
  • Zasahuje Vaše primární i sekundární zákazníky
  • Buduje povědomí, zobrazení, zájem, pochopení, přesvědčení, touhu (potřebu)
  • Bývá „pověstnou poslední kapkou“ před nákupem
  • Je jediným médiem, které zasahuje spotřebitele ať je kdekoli
  • Je dotěrné, na rozdíl od TV nikdo kvůli reklamě nepřelaďuje a neodchází od přijímače
  • Na rozdíl od TV není sezónní, prodává po celý rok
  • Umožňuje, aby Vaše reklamní sdělení bylo umístěno samostatně
  • Umožňuje, aby Vaše reklamní sdělení nebylo v blízkosti reklamy na konkurenční výrobek
  • Opakováním vytváří dojem převahy
  • Je č. 1 v rychlosti nasazení reklamního sdělení
  • Výroba spotů je levná, avšak nízká cena „není slyšet“
  • Pomáhá při umístění (positioning) výrobků a vytváří image
  • Podporuje ostatní reklamní aktivity
  • Poskytuje jedinečné příležitosti pro sponzorství (upoutávky, veřejná sdělení, pořady)
  • Prodává skoro každému! Protože skoro každý poslouchá!
  • Je jediné médium, které kombinací zásahu a opakování násobí účinek sdělení po celý den
  • Je moderním reklamním nosičem se stoupajícím počtem prestižních zákazníků

… a nekupte to!